Activa raamatupidamisteenus

Activa raamatupidamisteenus on kuluefektiivne viis ettevõtte majandustegevuse haldamise korraldamiseks ning seda kõike täiesti paberivabalt ja automatiseeritult.

Olles ise väikeettevõte, mõistame me eriti hästi alustavate idufirmade ja tegutsevate väikeettevõtete vajadusi. Aitame kokku hoida väärtuslikku aega, mida ettevõtte juhid saavad kasutada oma äri kasvatamiseks.

Omame üle 10 aasta kogemust nii kohalike kui ka rahvusvaheliste klientide nõustamisel ja nende ettevõtete raamatupidamise korraldamisel. Teenindame erinevates sektorites tegutsevaid ettevõtteid ning oleme kursis ka virtuaalvääringute kajastamisega raamatupidamises.

Digiraamatupidamine

Tuginedes oma pikaajalisele kogemusele oleme täheldanud palju tehnoloogilisi arenguid ning märganud vajadust luua täiesti digitaalne lahendus, et raamatupidamisteenus oleks sujuv ja kaasaegne.

Oleme kasutusele võtnud interneti- ja pilvepõhised programmid, mis tagavad 100% paberivaba töövoolu ning toob meie klientidele kindlustunde kuna neil on ligipääs olemas olenemata asukohast. Samuti on kõik vajalik info olemas ööpäevaringselt, mis aitab langetada ettevõtte juhtimisega seotud tähtsaid otsuseid olenemata kellaajast.

Kogemusest tingitud on ka meie raamatupidamisteenuste valik on lai. Meie jaoks on tähtis, et kõik raamatupidamisega seotud vajadused oleksid meie klientide ettevõtetel kaetud. Teenuste valikut on alati võimalik kohendada vastavalt ettevõtte vajadusele ning oleme selleks väljatöötanud spetsiaalsed raamatupidamispaketid.

Aitame palgaarvestusega

Juhul, kui ettevõttes on lepingulisi töötajaid või maksad endale palka ettevõtte juhina, siis on korrektne palgaarvestus üks tähtsamaid osasid raamatupidamises kuna spetsiifilisi nüansse võib olla mitmeid.

Meie pikaajalise kogemusega raamatupidajad teavad täpselt, millised on Eesti ettevõtete kohustused seoses töötasude, boonuste, puhkuste, haiguste, lõpparvete, jms., tagades, et kõik arvutused on tehtud korrektselt ning maksed tehtud vastavalt seadusele.

Registreerime töötajad töötajate registris ning anname nõu töölepingute sõlmimisel, muutmisel, seadusega kooskõlastamisel ja ka lõpetamisel.

Lisaks on meie raamatupidajad pidevalt kontaktis haigekassaga, sotsiaalkindlustusameti, maksuameti, töötukassaga jne., mille abil saame alati vajalikku informatsiooni osapoolte vahel vahetada.

Koostame vajalikud aruanded

Meie raamatupidajad on valmis koostama palgaaruandeid, tulumaksu ja sotsiaalmaksu deklaratsioon maksu- ja tolliametile, palgastatistika aruandeid, käibedeklaratsioone, majandusaasta aruandeid äriregistrile ning ka aruandeid ettevõtte finantseisundi võtmenäitajatest.

Peame laoarvestust

Tegeled e-kaubandusega või müüd tooteid füüsilises poes? Toodetega tegelevate ettevõttete raamatupidamine võib olla tihtipeale väga keeruline kuna arvesse tuleb võtta palju varieeruvaid detaile. Tihtipeale on sellistel ettevõtetel olemas kaupade jaoks eraldi laod ja ladustustingimused ning erinevaid tooteid on vaja tarnida õigeaegselt.

Kasutame laoarvestustarkvara, mis võimaldab pidada analüütilist arvestust iga tooraine, materjali, toodangu ja kauba kohta, kajastada raamatupidamises lao liikumisi ja hinna kalkulatsiooni erinevusi.

Raamatupidamisteenus krüptoettevõtetele

Meie raamatupidamisteenus on mõeldud ka krüptovaradega tegutsevatele ettevõtetele. Krüptovaradega seotud raamatupidamine on keeruline, sest kõik tehingud peavad olema nõuetekohaselt kajastatud ning vastavalt oma olemusele kategoriseeritud.

Kuigi virtuaalvääringud on võrdlemisi uus teema, on meie raamatupidajad plokiahelaga ja nende finantsarvestus reguleerivate standarditega kursis. Lisaks raamatupidamise teostamisele nõustame ka antud valdkonnas tegelevaid ettevõtteid vastavalt Eesti seadusele.

Kuidas kujuneb Activa raamatupidamisteenuse hind?

Activa raamatupidamisteenused ja hinnastamine on jagatud peamiselt kahte gruppi:

  • raamatupidamisteenus, mille hind kujuneb vastavalt tehingute mahule/kirjetele ning valitud teenuste hulgale;
  • fikseeritud kuutasuga teenuste paketid.
 

Esimese grupi puhul on tegu traditsioonilise hinnastamisega, mille puhul võib igakuine teenuse hind kõikuda vastavalt tehingute mahule ning teenuste vajadustele. Kõige suuremaks miinuseks kirjete põhjal hinnastamisel on asjaolu, et klient ei tea üldjuhul, milliseks kujuneb eelmise kuu eest raamatupidamisteenuse hind, mis omakorda raskendab rahavoogude planeerimist. Kui rahavoogude planeerimine on oluline, siis on mõistlik valida fikseeritud kuutasuga pakett.

Activa raamatupidamispaketid on fikseeritud kuumaksetega, mis tagavad korrektse teadmise hinnast ja sellega kaasnevatest teenused. Raamatupidamispaketid aitavad hoida ettevõtte kulud kontrolli all ning aitavad vältida ettearvamatuid kulutusi seoses sisseostetava teenusega.

Küsi pakkumist!

Juhul, kui soovid saada lisainformatsiooni meie poolt pakutavate teenuste kohta või küsida muid küsimusi seoses oma ettevõtte raamatupidamisega, siis võta meiega ühendust! Aitame leida Sinu ettevõttele kõige sobilikuma lahenduse.