Hinnakiri

Tutvu meie teenuste hindadega ning leia enda vajadustele kõige paremini sobiv lahendus.

Kuidas kujuneb raamatupidamisteenuste hind?

Meie ettevõttes on raamatupidamisteenuste tasustamine lahendatud peamiselt kahel viisil:

  1. Raamatupidamisteenuse hind kujuneb vastavalt tehingute mahule/kirjetele
  2. Fikseeritud kuutasuga teenuste paketid


Raamatupidamisteenuse hind sõltub raamatupidamise dokumentide arvust (müügiarved, ostuarved- ja tšekid, kuludokumendid, panga väljavõte jms). 1 algdokument = 1 kanne. Kanne on raamatupidamise konteering, mis tehakse ühe majandustehingu kirjendamiseks raamatupidamistarkvaras.

Kanne koosneb omakorda kirjetest. Näiteks iga ostu- ja müügiarve kajastamisel raamatupidamisprogrammis tekib keskmiselt 3 kirjet, pangatehingu kajastamisel 2 kirjet, palga arvestuse puhul aga isegi kuni 20 kirjet.

Kirjete arvul põhineva hinnastamise eeliseks on see, et see on selge ja lihtne.  Kui kliendil on vähem dokumente, on kliendile esitatav arve ka väiksem ja samuti vastupidi.

Kõige suuremaks miinuseks kirjete põhjal hinnastamisel on asjaolu, et klient ei tea üldjuhul, milliseks kujuneb eelmise kuu eest raamatupidamisteenuse hind, mis omakorda raskendab rahavoogude planeerimist. Kui rahavoogude planeerimine on oluline, siis on mõistlik valida fikseeritud kuutasuga pakett.

Valides raamatupidamispaketi on kõik raamatupidamisega seotud kulud ühes kuumakses ja fikseeritud kogu lepinguperioodiks. See hoiab kulud kontrolli all ja aitab vältida ootamatuid üllatusi kuu lõpus.